Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
4
.
Kalogeraki, Angeliki
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Bstieler, Ludwig
Sustainable product innovation: Perceived company motivations and consumer outcomes.
(2024) IPDMC 2024 Innovation and Product Development Management ConferenceE (Dublin, Ireland) [Präsentation auf Konferenz]
Kalogeraki, Angeliki
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Janda, Sergej von
ORCID: 0000-0003-1183-429X
(2024)
Mitglieder-initiierte Online-Communities: Chancen für digitales Marketing.
IMU Research Insights Mannheim 089 [Arbeitspapier]
Kalogeraki, Angeliki
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Janda, Sergej von
ORCID: 0000-0003-1183-429X
An investigation of member initiated online communities from a marketing perspective: From social capital to brand benefit: An abstract.
In: 2023 Academy of Marketing Science Conference - Annual: Welcome to the New Normal: Life After the Chaos (2023) Ruston, LA AMS Annual Conference 2023 (New Orleans, LA) [Konferenzveröffentlichung]
Kalogeraki, Angeliki
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Janda, Sergej von
ORCID: 0000-0003-1183-429X
Leveraging member-initiated online communities: The role of brand prominence for generating word-of-mouth.
(2023) EMAC 2023, annual conference (Odense, Denmark) [Präsentation auf Konferenz]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:29:18 2024 CET
automatisch erstellt.