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2005
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2003
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1999
Anzahl der Einträge:
5
.
2005
Homburg, Christian
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Beutin, Nikolas
;
Menon, Ajay
(2005)
Determinants of Customer Benefits in Business-to-Business Markets : A Cross-Cultural Comparison.
Journal of International Marketing East Lansing, Mich. 13 3 1-31 [Zeitschriftenartikel]
Menon, Ajay
;
Homburg, Christian
;
Beutin, Nikolas
(2005)
Understanding Customer Value in Business-to Business Relationships.
Journal of Business-to-Business Marketing Binghamton, NY 1-38 [Zeitschriftenartikel]
Homburg, Christian
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Beutin, Nikolas
;
Menon, Ajay
(2005)
Determinants of customer benefits in business-to-business markets : a cross-cultural comparison.
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W084 [Arbeitspapier]
Vorschau
2003
Homburg, Christian
;
Giering, Annette
;
Menon, Ajay
(2003)
Relationship Characteristics as Moderators of the Satisfaction-Loyalty Link : Findings in a Business-to-Business Context.
Journal of Business-to-Business Marketing London [u.a.] 10 3 35-62 [Zeitschriftenartikel]
1999
Homburg, Christian
;
Giering, Annette
;
Menon, Ajay
(1999)
Relationship characteristics as moderators of the satisfaction-loyalty link : findings in a business-to-business context.
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W030 [Arbeitspapier]
Vorschau
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Sun Dec 22 01:28:37 2024 CET
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