Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
6
.
Bhattacharya, C. B.
;
Sen, Sankar
;
Edinger-Schons, Laura Marie
ORCID: 0000-0002-8981-3379
;
Neureiter, Michael
(2023)
Corporate purpose and employee sustainability behaviors.
Journal of Business Ethics Dordrecht 183 4 963-981 [Zeitschriftenartikel]
Edinger-Schons, Laura Marie
ORCID: 0000-0002-8981-3379
;
Sipilä, Jenni
;
Sen, Sankar
;
Mende, Gina
;
Wieseke, Jan
(2018)
Are two reasons better than one? The role of appeal type in consumer responses to sustainable products.
Journal of Consumer Psychology : JCP Hoboken, NJ 28 4 644-664 [Zeitschriftenartikel]
Edinger-Schons, Laura Marie
ORCID: 0000-0002-8981-3379
;
Sen, Sankar
;
Mende, Gina
;
Wieseke, Jan
Are two Reasons really better than one? What Companies can do (Wrong) in Selling Sustainable Products.
(2015) AMA Summer Marketing Educators' Conference (Chigaco, IL) [Präsentation auf Konferenz]
Edinger-Schons, Laura Marie
ORCID: 0000-0002-8981-3379
;
Scheidler, Sabrina
;
Sen, Sankar
;
Wieseke, Jan
"I don’t buy your story!" A field experimental study of the detrimental effects of narrative story telling in Corporate Social Responsibility communication.
151 In: Collaboration in research : EMAC 2015, Leuven, May 26-29 (2015) Leuven EMAC 2015 (Leuven, NL) [Konferenzveröffentlichung]
Edinger-Schons, Laura Marie
ORCID: 0000-0002-8981-3379
;
Sen, Sankar
;
Scheidler, Sabrina
;
Wieseke, Jan
I Don’t buy Your Story! A Field Experimental Study on the Detrimental Effects of Narrative Storytelling in Corporate Social Responsibility Communication.
(2014) CIARG Conference (Amsterdam, NL) [Präsentation auf Konferenz]
Edinger-Schons, Laura Marie
ORCID: 0000-0002-8981-3379
;
Sen, Sankar
;
Mende, Gina
;
Wieseke, Jan
Team Up For the Environment! Encouraging Customers’ Sustainable Purchase Behavior through Marketing Communication Strategies.
(2014) CIARG Conference (Amsterdam, NL) [Präsentation auf Konferenz]
Diese Liste wurde am
Sun Dec 22 01:37:49 2024 CET
automatisch erstellt.