Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
10
.
Goldenberg, Jacob
;
Lanz, Andreas
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
(2023)
Targeting nearby influencers: The acceleration of natural triadic closure by leveraging interconnectors.
Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA tba tba 1-20 [Zeitschriftenartikel]
Lanz, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
(2023)
Buying future endorsements from prospective influencers on user-generated content platforms.
Journal of Marketing Research : JMR Thousand Oaks, CA tba tba 1-19 [Zeitschriftenartikel]
Bayerl, Andreas
;
Shapira, Daniel
;
Goldenberg, Jacob
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
Online employer reviews - On the interplay between workplace vibes and wage.
(2022) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
Online employer reviews – It’s not all about the money, but also about the vibes.
(2022) EMAC 2022, European Marketing Academy Conference (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
The interplay between wages and online reviews on the labor market.
(2021) EMAC 2021 (online) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
The interplay between wages and online reviews on the labor market.
(2021) 43. ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Lanz, Andreas U.
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
(2019)
Climb or jump: status-based seeding in user-generated content network.
Journal of Marketing Research : JMR Thousand Oaks, CA 56 3 361-378 [Zeitschriftenartikel]
Lanz, Andreas U.
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
From zero to hero - how to balance lost returns and wasted investments using predictions of rare events.
(2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]
Lanz, Andreas U.
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
Climb or jump - status-based seeding in user-generated content network.
(2017) 39th Annual Marketing Science Conference (Los Angeles, CA) [Präsentation auf Konferenz]
Lanz, Andreas U.
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
(2016)
Climb or jump - status-based seeding in user-generated content network.
Mannheim [Arbeitspapier]
Vorschau
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:11:50 2024 CET
automatisch erstellt.