Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2014
|
2011
Anzahl der Einträge:
4
.
2014
Küpper-Tetzel, Carolina E.
;
Erdfelder, Edgar
ORCID: 0000-0003-1032-3981
;
Dickhäuser, Oliver
ORCID: 0000-0002-3126-8398
(2014)
The lag effect in secondary school classrooms : Enhancing students’ memory for vocabulary.
Instructional Science Dordrecht ; Heidelberg [u.a.] 42 3 373-388 [Zeitschriftenartikel]
Ifenthaler, Dirk
;
Gosper, Maree
(2014)
Guiding the design of lessons by using the MAPLET framework: matching aims, processes, learner expertise and technologies.
Instructional Science Dordrecht [u.a.] 42 4 561-578 [Zeitschriftenartikel]
2011
Ifenthaler, Dirk
;
Masduki, Iskandaria
;
Seel, Norbert M.
(2011)
The mystery of cognitive structure and how we can detect it : tracking the development of cognitive structures over time.
Instructional Science Dordrecht [u.a.] 39 1 41-61 [Zeitschriftenartikel]
Pirnay-Dummer, Pablo
;
Ifenthaler, Dirk
(2011)
Reading guided by automated graphical representations : How model-based text visualizations facilitate learning in reading comprehension tasks.
Instructional Science Dordrecht [u.a.] 39 6 901-919 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Tue Dec 3 03:22:55 2024 CET
automatisch erstellt.