Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Springe zu: 2014 | 2011
Anzahl der Einträge: 4.

2014

Küpper-Tetzel, Carolina E. ; Erdfelder, Edgar ORCID: 0000-0003-1032-3981 ; Dickhäuser, Oliver ORCID: 0000-0002-3126-8398 (2014) The lag effect in secondary school classrooms : Enhancing students’ memory for vocabulary. Instructional Science Dordrecht ; Heidelberg [u.a.] 42 3 373-388 [Zeitschriftenartikel]

Ifenthaler, Dirk ; Gosper, Maree (2014) Guiding the design of lessons by using the MAPLET framework: matching aims, processes, learner expertise and technologies. Instructional Science Dordrecht [u.a.] 42 4 561-578 [Zeitschriftenartikel]

2011

Ifenthaler, Dirk ; Masduki, Iskandaria ; Seel, Norbert M. (2011) The mystery of cognitive structure and how we can detect it : tracking the development of cognitive structures over time. Instructional Science Dordrecht [u.a.] 39 1 41-61 [Zeitschriftenartikel]

Pirnay-Dummer, Pablo ; Ifenthaler, Dirk (2011) Reading guided by automated graphical representations : How model-based text visualizations facilitate learning in reading comprehension tasks. Instructional Science Dordrecht [u.a.] 39 6 901-919 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Tue Dec 3 03:22:55 2024 CET automatisch erstellt.