Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
5
.
Blečić, Aleksandar
ORCID: 0000-0003-4757-6499
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
(2024)
Which moments matter most? Investigating boundary conditions of the effect of specific moments on overall evaluations of customer experiences.
Journal of Consumer Behaviour Chichester tba tba 1-13 [Zeitschriftenartikel]
Ukrainets, Kateryna
;
Homburg, Christian
(2021)
Fight or flight: Can marketing tools help consumers cope with self-discrepancies and social identity threat?
Journal of Consumer Behaviour Chichester 20 6 1591-1604 [Zeitschriftenartikel]
Ingendahl, Moritz
ORCID: 0000-0002-2124-0754
;
Hummel, Dietrich
;
Maedche, Alexander
;
Vogel, Tobias
(2020)
Who can be nudged? Examining nudging effectiveness in the context of need for cognition and need for uniqueness.
Journal of Consumer Behaviour Chichester 20 2 324-336 [Zeitschriftenartikel]
Reinhard, Marc-André
;
Messner, Matthias
(2009)
The Effects of Source Likeability and Need-for-Cognition on Advertising Effectiveness under Explicit Persuasion.
Journal of Consumer Behaviour Chichester 8 4 179-191 [Zeitschriftenartikel]
Bauer, Hans H.
;
Stokburger-Sauer, Nicola
;
Becker, Christine
(2006)
Investigating the Relationship Between Product Involvement and Consumer Decision-Making Styles.
Journal of Consumer Behaviour Chichester 5 4 342-354 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 03:26:39 2024 CET
automatisch erstellt.