Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 9.

Article

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2008) Was Produkte unverwechselbar macht. Harvard Business Manager Hamburg 30 12 34-47 [Article]

Book chapter

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2014) Commodity-Differenzierung - Ein branchenübergreifender Ansatz. Enke, Margit Commodity Marketing : Grundlagen - Besonderheiten - Erfahrungen Wiesbaden 27-50 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2011) Commoditiy-Differenzierung: Ein branchenübergreifender Ansatz. Enke, Margit Commodity Marketing Wiesbaden 31-56 [Book chapter]

Doctoral dissertation

Staritz, Matthias (2008) Creating superior customer value and reaping its benefits for the company. Mannheim [Doctoral dissertation]

Conference or workshop publication

Kühnl, Christina ; Homburg, Christian ; Fürst, Andreas ; Staritz, Matthias A taxonomic perspective on the value creation chain. 138 In: EMAC 2015, Leuven, May 26-29 : collaboration in research (2015) Leuven 44th Conference of the European Marketing Academy (EMAC) 2015 [Conference or workshop publication]

Working paper

Staritz, Matthias ; Hübner, Anna Christina (2010) Zielgruppe Mittelstand als Herausforderung für Marketing und Vertrieb der ITK-Hersteller : Ergebnisse und Konsequenzen einer empirischen Erhebung. Open Access Management Know-how Mannheim M123 [Working paper]
[img]
Preview

Staritz, Matthias ; Nitescu, Denisa (2010) Vertriebspartnermanagement in der ITK-Branche : aktuelle Herausforderungen und Erfolgsfaktoren. Open Access Management Know-how Mannheim M121 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Staritz, Matthias ; Bingemer, Stephan (2009) Wege aus der Commodity-Falle : der Product Differentiation Excellence-Ansatz. Open Access Management Know-how Mannheim M112 [Working paper]
[img]
Preview

Klarmann, Martin ; Schäfer, Tobias ; Staritz, Matthias (2009) Erfolgsfaktoren des Softwarepricing - eine Benchmarkingstudie unter deutschen Softwareherstellern. Open Access Management Know-how Mannheim M119 [Working paper]
[img]
Preview

This list was created automatically on Mon Nov 29 05:58:57 2021 CET