Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 14.

Zeitschriftenartikel

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. (2023) Revenue generation through influencer marketing. Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA tba tba 1-74 [Zeitschriftenartikel]

Dissertation

Bayerl, Andreas (2022) Essays on the analysis of user-generated content using marketing analytics in a big data environment. Mannheim [Dissertation]

Präsentation auf Konferenz

Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Online employer reviews – It’s not all about the money, but also about the vibes. (2022) EMAC 2022, European Marketing Academy Conference (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]

Bayerl, Andreas ; Schoenmueller, Verena ; Goldenberg, Jacob ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The weekend effect in online reviews and what Eleanor Rigby has to do with it. (2022) EMAC Doctoral Colloquium 2022 (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]

Bayerl, Andreas ; Shapira, Daniel ; Goldenberg, Jacob ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Online employer reviews - On the interplay between workplace vibes and wage. Open Access (2022) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
[img]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2022) European Marketing Academy Conference (EMAC) (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2022) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The interplay between wages and online reviews on the labor market. (2021) EMAC 2021 (online) [Präsentation auf Konferenz]

Bayerl, Andreas ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 Stars that shine less bright at night. (2021) EMAC Doctoral Colloquium 2021 (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 The interplay between wages and online reviews on the labor market. (2021) 43. ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2021) European Marketing Academy Conference (EMAC) (Madrid, Spain) [Präsentation auf Konferenz]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2021) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2021) Marketing in Israel (Israel) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Gehrmann, Leonie ; Kluge, Stefan ; Bayerl, Andreas ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Knäble, Merlin ; Mädche, Alexander (2021) Advertising information and communication technologies over time: An analysis of text and visual complexity. Open Access SSRN Working Paper Series Rochester, NY [Arbeitspapier]
[img]

Diese Liste wurde am Thu Apr 25 01:32:41 2024 CEST automatisch erstellt.