Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 13.

Article

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Menon, Ajay (2003) Relationship Characteristics as Moderators of the Satisfaction-Loyalty Link : Findings in a Business-to-Business Context. Journal of Business-to-Business Marketing London [u.a.] 10 3 35-62 [Article]

Homburg, Christian ; Giering, Annette (2001) Personal Characteristics as Moderators of the Relationship Between Customer Satisfaction and Loyalty - An Empirical Analysis. Psychology & Marketing New York, NY 18 1 43-66 [Article]

Homburg, Christian ; Giering, Annette (2000) Kundenzufriedenheit: ein Garant für Kundenloyalität? Absatzwirtschaft Düsseldorf 43 1/2 82-91 [Article]

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Hentschel, Frederike (1999) Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 59 2 173-195 [Article]

Homburg, Christian ; Giering, Annette (1997) Konzeptualisierung und Operationalisierung komplexer Konstrukte: Ein Leitfaden für die Marketingforschung. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München 18 1 5-24 [Article]

Book chapter

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Hentschel, Frederike (2000) Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Bruhn, Manfred Handbuch Kundenbindungsmanagement : Grundlagen, Konzepte, Erfahrungen Wiesbaden 81-112 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Hentschel, Frederike (1999) Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Bruhn, Manfred Handbuch Kundenbindungsmanagement : Grundlagen, Konzepte, Erfahrungen Wiesbaden 81-112 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Giering, Annette (1999) Messung von Markenzufriedenheit und Markenloyalität. Moderne Markenführung Wiesbaden 1089-1186 [Book chapter]

Homburg, Christian ; Giering, Annette (1998) Konzeptualisierung und Operationalisierung komplexer Konstrukte : Ein Leitfaden für die Marketingforschung. Die Kausalanalyse Suttgart 111-146 [Book chapter]

Working paper

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Menon, Ajay (1999) Relationship characteristics as moderators of the satisfaction-loyalty link : findings in a business-to-business context. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W030 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Giering, Annette (1999) Personal Characteristics as Moderators of the Relationship Between Customer Satisfaction and Loyalty - An Empirical Analysis. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W029 [Working paper]
[img]
Preview

Homburg, Christian ; Giering, Annette ; Hentschel, Frederike (1999) Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W018 [Working paper]
[img]
Preview

Encyclopedic article

Homburg, Christian ; Giering, Annette (1999) Kundenzufriedenheit und Kundenloyalität. Lexikon der Logistik München/Wien 199-204 [Encyclopedic article]

This list was created automatically on Sat Nov 27 05:52:55 2021 CET