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Zitation

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Anzahl der Einträge: 36.

Zeitschriftenartikel

Kühnl, Christina ; Jozic, Danijel ; Homburg, Christian (2019) Effective customer journey design: consumers’ conception, measurement, and consequences. Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 47 3 551-568 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Wielgos, Dominik ; Kühnl, Christina (2019) Wie die digitale Transformation gelingen kann. Absatzwirtschaft Hamburg 2019 6 64-69 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina (2017) Customer experience management: toward implementing an evolving marketing concept. Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 45 3 377-401 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Schwemmle, Martin ; Kühnl, Christina (2015) New product design: Concept, measurement, and consequences. Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA 79 3 41-56 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Kühnl, Christina (2014) Is the more always better? A comparative study of success drivers in new product and new service development. Journal of Business Research : JBR New York, NY 67 7 1360-1367 [Zeitschriftenartikel]

Kühnl, Christina ; Mantau, Alexandra (2013) Same sound, same preference? Investigating sound symbolism effects in international brand names. International Journal of Research in Marketing : IJRM Amsterdam 30 4 417-420 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Fürst, Andreas ; Kühnl, Christina (2012) Ensuring international competitiveness: a configurative approach to foreign marketing subsidiaries. Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 40 2 290-312 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Wieseke, Jan ; Kühnl, Christina (2010) Social influence on salespeople’s adoption of sales technology: a multilevel analysis. Journal of the Academy of Marketing Science New York, NY 38 2 159-168 [Zeitschriftenartikel]

Buchkapitel

Kühnl, Christina ; Prigge, Jana-Kristin (2013) Kundenpriorisierung zur Wahrung profitabler Geschäftsbeziehungen. Bruhn, Manfred Handbuch Kundenbindungsmanagement Wiesbaden 549-577 [Buchkapitel]

Homburg, Christian ; Kühnl, Christina (2011) Nichtlineare Effekte im Management von Dienstleistungen: Eine vergleichende Studie. Bruhn, Manfred Dienstleistungsproduktivität ; 2 : Innovationsentwicklung, Internationalität, Mitarbeiterperspektive Wiesbaden 101-123 [Buchkapitel]

Dissertation

Kühnl, Christina (2010) Erfolgsfaktoren im Innovationsmanagement : eine empirische Betrachtung aus Hersteller- und Anwendersicht. Mannheim [Dissertation]

Konferenzveröffentlichung

Homburg, Christian ; Wielgos, Dominik ; Kühnl, Christina Digital business capability and its effect on firm performance. Lam, Son K. AMA Educators' Proceedings 30 ICM-2 In: 2019 AMA Winter Academic Conference : Understanding Complexity, Transforming the Marketplace, February 22-24, 2019, Austin, TX (2019) Chicago, IL ; Red Hook, NY 2019 AMA Winter Academic Conference (Austin, TX) [Konferenzveröffentlichung]

Wielgos, Dominik ; Kühnl, Christina Digital business capability and its effect on firm performance. PDF 515 In: Proceedings : 48th EMAC annual conference, May 28-31, 2019, Universität Hamburg, Germany (2019) Hamburg 48th EMAC Annual Conference (Hamburg, Germany) [Konferenzveröffentlichung]

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina A grounded theory of customer experience management. Hamilton, Rebecca W. AMA Educators' Proceedings 25 198-199 In: Leveraging new technologies to create value : AMA Summer Educators' Conference 2014 ; San Francisco, California, 1 - 3 August 2014 (2015) Red Hook, NY [Konferenzveröffentlichung]

Kühnl, Christina ; Homburg, Christian ; Fürst, Andreas ; Staritz, Matthias A taxonomic perspective on the value creation chain. 138 In: EMAC 2015, Leuven, May 26-29 : collaboration in research (2015) Leuven 44th Conference of the European Marketing Academy (EMAC) 2015 [Konferenzveröffentlichung]

Homburg, Christian ; Imschloß, Monika ; Kühnl, Christina How Music Touches: Investigating the Influence of Sounds on Haptics. Hunter, Gary AMA Educators' Proceedings 25 C-80 In: AMA Winter Marketing Educators' Conference 2014 : Engaging customers ; Orlando, Florida, USA, 21 - 23 February 2014 (2014) Red Hook, NY [Konferenzveröffentlichung]

Kühnl, Christina ; Mantau, Alexandra No more "Lost in Translation" by Applying Sound Symbolism in International Brand Names. Karaosmanoglu, Elif 267-268 In: Lost in translation : marketing in an interconnected world; EMAC 42nd Annual Conference, Istanbul, June 4-7, 2013; conference proceedings (2013) Istanbul [Konferenzveröffentlichung]

Homburg, Christian ; Kühnl, Christina ; Wieseke, Jan Will it Ever Fly? The Neglected Role of the Firm-Internal Uncertainty-Adoption-Performance Chain. Arnold, Todd J. AMA Winter and Summer Educators' Conference Proceedings 23 126 In: Marketing Theory and Applications : Proceedings of a meeting held 17-19 February 2012, St. Petersburg, Florida, USA (2012) Red Hook, NY [Konferenzveröffentlichung]

Kühnl, Christina ; Goecke, Caroline Firm-internal Consequences of Customer Integration in New Product Development. Rita, Paulo 137 In: Marketing to citizens : going beyond customers and consumers; 41th EMAC Conference, Lisbon, 22-25 May 2012; conference proceedings (2012) Lisbon [Konferenzveröffentlichung]

Imschloß, Monika ; Homburg, Christian ; Kühnl, Christina Between too Much and too Little: Exploring the Interactive Effects of Arousal Congruity and Sensory Load in Multisensory Configurations of Store Environments. Rita, Paulo 213-214 In: Marketing to citizens : going beyond customers and consumers; 41th EMAC Conference, Lisbon, 22-25 May 2012; conference proceedings (2012) Lisbon [Konferenzveröffentlichung]

Homburg, Christian ; Kühnl, Christina ; Wieseke, Jan Firm-Internal Drivers of New Product Performance: The Neglected Role of Internal Adoption and Perceived New Product Uncertainty. Srinivasan, Raji AMA Educators' Proceedings 22 130-131 In: Marketing Theory and Applications : proceedings of a meeting held 17-19 February 2012, St. Petersburg, Florida, USA (2011) Chicago, IL ; Red Hook, NY AMA Winter Educators' Conference (St. Petersburg, FL) [Konferenzveröffentlichung]

Homburg, Christian ; Kühnl, Christina Apples and apples or apples and oranges? A comparative analysis of success drivers in new product and new service development. Iyer, Easwar AMA Educators' Proceedings 21 186 In: AMA Summer Educators Conference 2010 : Enhancing knowledge development in marketing, Boston, Massachusetts, USA, 13-16 August, 2010 (2011) Chicago, IL ; Red Hook, NY AMA Summer Educators Conference 2010 (Boston, Mass.) [Konferenzveröffentlichung]

Homburg, Christian ; Wieseke, Jan ; Kühnl, Christina If One Steps Out of the Phalanx: Analyzing Leaders' Influence on Sales Force Automation Adoption with a Four Source Dataset. Reynolds, Kristy AMA Educators' Proceedings 20 156-157 In: Marketing Theory and Applications : Proceedings of a meeting held 20-23 February 2009, Tampa, Florida, USA (2009) Red Hook, NY AMA Winter Educators Conference 2009 (Tampa, FL) [Konferenzveröffentlichung]

Präsentation auf Konferenz

Homburg, Christian ; Imschloß, Monika ; Kühnl, Christina No More "Lost in Translation" by Applying Sound Symbolism in International Brand Names. (2013) 42nd Annual EMAC Conference (Istanbul, Turkey) [Präsentation auf Konferenz]

Kühnl, Christina Firm-Internal Consequences of Customer Integration in New Product Development. (2012) 41st Annual EMAC Conference (Lisbon, Portugal) [Präsentation auf Konferenz]

Homburg, Christian ; Wieseke, Jan ; Kühnl, Christina Social Influence on Salespeople’s SFA Adoption: A Multilevel Analysis. (2009) AMA Winter Educators\\\' Conference (Tampa, USA) [Präsentation auf Konferenz]

Arbeitspapier

Homburg, Christian ; Wielgos, Dominik ; Kühnl, Christina (2018) Digital Excellence: Einflussgrößen, Erfolgswirkungen und Erfolgsfaktoren. IMU Research Insights Mannheim 057 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina (2015) Customer Journey Experience: Ausgestaltung und Auswirkungen. IMU Research Insights Mannheim 037 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Schwemmle, Martin ; Kühnl, Christina (2015) Produktdesign, Marken und das Selbst: Wie Kongruenz das Konsumentenverhalten beeinflusst. IMU Research Insights Mannheim 038 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Schwemmle, Martin ; Kühnl, Christina (2014) Produktdesign: Dimensionen, Messung und Auswirkungen. IMU Research Insights Mannheim 024 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Imschloß, Monika ; Kühnl, Christina (2013) Multisensorisches Marketing: Beeinflussung der haptischen Weichheitswahrnehmung durch Musik. IMU Research Insights Mannheim 016 [Arbeitspapier]

Kühnl, Christina ; Mantau, Alexandra (2013) Der Klang von Marken: Lautsymbolik in internationalen Markennamen. IMU Research Insights Mannheim 018 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Jozic, Danijel ; Kühnl, Christina (2013) Customer Experience Management. Open Access IMU Research Insights Mannheim 019 [Arbeitspapier]
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Vorschau

Homburg, Christian ; Imschloß, Monika ; Kühnl, Christina (2012) Of Dollars and Senses - Does Multisensory Marketing Pay Off? IMU Research Insights Mannheim 009 [Arbeitspapier]

Homburg, Christian ; Wieseke, Jan ; Kühnl, Christina (2009) If one steps out of the Phalanx : Analyzing leaders; influence on sales force automation adoption with a quadratic dataset. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W125e [Arbeitspapier]
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Vorschau

Bauer, Hans H. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Kühnl, Christina (2006) Aspekte der Einführungsstrategie als Erfolgsfaktoren von Produktinnovationen : eine qualitative Studie. Open Access Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim W109 [Arbeitspapier]
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Diese Liste wurde am Fri Mar 29 01:09:08 2024 CET automatisch erstellt.