Homburg, Christian ; Klarmann, Martin ; Schmitt, Jens
(2010)
When Does Brand Awareness in Business Markets Really Pay Off?
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung
Mannheim
W134e
[Working paper]
Homburg, Christian ; Wieseke, Jan ; Hoyer, Wayne D.
(2008)
Social Identity and the Service-Profit Chain.
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung
Mannheim
W123e
[Working paper]
Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth ; Kühlborn, Sven
(2005)
Die Vermarktung von Systemen im Industriegütermarketing.
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung
Mannheim
W092
[Working paper]
Homburg, Christian ; Workman, John P. ; Jensen, Ove
(2002)
A Configurational Perspective on Key Account Management.
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung
Mannheim
W053
[Working paper]
Gruner, Kjell E. ; Homburg, Christian
(1999)
Customer Interaction as a Key to New Product Success.
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung
Mannheim
W016
[Working paper]
Preview
Homburg, Christian ; Workman, John P. ; Krohmer, Harley
(1999)
Marketing's Influence within the Firm.
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung
Mannheim
W011
[Working paper]